Saturday, June 09, 2007

Happy Father's Day!

To all the fathers out there - father bloggers who happen to check out my blog, husbands of my dear blogger friends, single guys who in some way or another are fathers to their siblings (mga tumatayong ama), to all my friends who are fathers (might not read this blog anyway hehe), basta to all the FATHERS out there, to my PAPA, Happy fathers' day! :)

10 pink thoughts:

Anonymous said...

human na sa amoa..........

salamat kayo sa pagbisita ha?
bc gyd ko ron semanaha, kapoy na ibisita god...hehehe

lantaw ra ko tapos, exit....

daghan kaayo salamat gyd sa pagbisita ha? n compliments pod ha?....au-au

Anonymous said...

Hi Ylan, salamat sa pag hapit inday. ~_^ Sus, ka baby jud diri ug color oy. ~_^

Lily said...

Hello Ylan kami dinhe karong pang June 17,na hala nawala na lagi tong imong blue color dinhe ka nindot ra ba to nga color. pero cute man sab ni nga color bagay kaau nimo,karon lang ko naka balik sa imong balay kay busy kaau sa akong chicks dinhe. musta kana dinha, na sige Ylan ari nako karon lang ko naka time og dako laag sa mga miga online. take care and enjoy the rest of the week.

Ylan said...

vk Vikay, wa na blema, ayaw sige ug busy diha, makadisguapa nah hehe.. (salig ra ko kay dili kaau busy karon hehe)

lanie pugong na sa edad maam hehe...bitaw bayot man gud ko mao na pink lol!

lily gaulan-ulan naman gud diri, so ako na gitangtang akong blue nga layout, gibalik nako sa akong binayot nga pink color hehe... ikiss lang ko sa imong cute nga chiks diha :)

Anonymous said...

advance man kaau ka sa imong greetings Lan... ni tuo sad ko ga pag last sunday ang fathers day

Ylan said...

Murbella sa mga catalogue diri Gugs, June 10 man ang fathers day....

Carlota said...

Happy Father's Day sa imong Papa.

Ylan said...

Carlota thanks madame!

Anonymous said...

hello madame musta naman gwapa? nabanhaw na jdu ko hahahhahah anyway belated happy fathers day sa imo dad imo lolo ug si kinsa ng related nga lalaki nimo hahhahaha mwah!

Ylan said...

Irel maaung pagkabanhaw maam! LOL! diah intawon ko nag antus sa kaguapa! hahah atot! bitaw oi gaantus ko sa kakatul sang panit kay gi allergy ko.. saun! pero other than that, oks lang buhay :) hope kamo pud diha :)