Thursday, April 26, 2007

summer nah!!!!


lets go swimming! (as if kamao!)




Camotes Summer 2006


P.S. lets go swimming = lets go picture taking

9 pink thoughts:

Anonymous said...

Ylan, ka cute ba sa imong pics oy, hasta ang naa sa pics ha. ~_^ Gimingaw ko ug dagat na, ilangoy lang nya ko ug apil. Hehehe!

Christinehaze is SC's author said...

Hi Ylan wow kalami sa dagat......sa camotes di-ay na???Nice ha hehehe dili ka kabalo mulangoy??Happy weekend diha nimo1

Ylan said...

Lanie Salamat maam... makauli na nya ka hapit kay dagko naman imong mga bagtus.. and when you do, pagtagbaw nya ug langoy para matambalan imong kamingaw sa dagat hehe :)

Haze Yep Haze, sa Camotes nah, sa Mangudlung Resort... oo dili ko kamao mulangoy, gaayu ra na akong posing2x sa dagat lol!

Lily said...

Wow! kalami na lang dinha-a Ylan oi ako sab dili kabalo mo langoy pero akong nahibaw-an langoy nga palaka ehehehe bu-ing gyud musta kana dinha?Im sure gwapa na kaau imong kutis dinha sa sige laag sa dagat,ana sab ko sa dinha pa ko sa pinas laag permi sa lagyong mga dagat din adto sab sa mga Falls daghan Falls sa dapit namo labi na sa maragusan sos oi makamingaw sab sa mga amiga ning dagat kay inig masaag ko sa dagat hastang mga miga kauban gyud tanan sa lakwatsa karon wala na layo na man gud mi kaayo. pero sige lang mi ana email mao ra.anyway enjoy na lang dinha Dae Ylan habang dalaga pa enjoy gyud kay kong minyo na and may anak lahi na ra ba gyud. :-) take care and be back soon.

Anonymous said...

ka sexy sa lady oi! wink* bitaw, mingawon man pod ta mag tan-aw sa dagat. iapil nalang ko og kapa-kapa dinha miss:)

Ylan said...

Lily Maau na lang ka kamao ug binaki, ako dili gyud hehe igo ra magkapakapa sa daplin hahaha! nia tawon ko, galagom lang ang agi hehe, pagtung sa kainit sa panahon.. sige lang kamingaw sa imong mga friends, reunion nya mo when u get the chance :)

Amy Hey madame! glad to see u in my blog again! :) ay sus gituyu na layu ug kuha ang pic aron dili tantong klaro ang mga bilbil gabudlot sa kilid2x eheheh!!! sure iapil ka namo ni glorie ug kapa-kapa hehe...

Anonymous said...

asos nagpasuya man si inday lany wahhh!!! ahhaha kabalo ka suya kaayu si mama carlotz s ainyung laag ni glory ahahhahahahah iya jud ko gipalili sos ako na man noon sab ang nasuywa wahhhhhhhhhhhhhh hayahay biatw mo kaayu oi free kaayu ba kalaag laag biatw dae:) laag oi samtang na apa taym mwah!

Vk-mahalkaayo said...

paibog gyd mo diha sa inyong mga nindot kaayo nga mga posing sa kalapyan uy....lol

bantay lang gyd mo makauli ko kay na sulngon gyd tamo......lol

nice pics, sus ko asa man ni nga camotes........ilaha kang carlota ni nga beach house?

thanks for sharing sa inyong mga maka ibog nga mga hulagway....huhuhuhu

Ylan said...

Irel & Vicki wala na gapasuya mga madame oi, gashare lang aron dili mo mingawon sa pilipinas hehehe... dili na sa ilang carlotz, pero ang resort murag duul na lang sa ilaha :)