Sunday, February 18, 2007

nakapyansa

Naay nakapyansa nako mao nga nakalaya nako sa presohan... sa sunod na ang isturya kay gigukud ra gihapon ko.... heheh! :D

6 pink thoughts:

Anonymous said...

awww.. kanindot sa mga lights mam :)
mao nang gikugud nga naka posing pa nyaaahhhh
happy Sunday mam.

Ylan said...

hehe didto na sa IT Park diri gikuha maam, kung baga mura na sya ug business center diri sa Cebu... layu pa man ang nigukud nako, posing sa ko heheh...

Anonymous said...

dah, maayo na di naka gawas ka.........lol

paiboga aron mosamot ang gugmang gaawas-awas..........hehehehe

Anonymous said...

diay, dae ylan, tua akong gipalupad sa imoa ang ICQ ni lolong bastian.....lol

na fight na lang mong duha kinsa mosurender...........haskang istoryador ra ba to.....

sultii nya ko unsa inyo topics ha?.........hehehehhehehe
aguy kay makigbahin man pod si manay nimo.......lol

bye n have a nice weekdays....

bali pod ning imong music uy....makagugma ug samot.....

gLoR!e said...

salamat naay na luoy nimo ug pyansa aron maka kape nata..mag pa bilanggo lang nya ta nila..heheh

Ylan said...

Vicky Manay Vicky, nadawat nako ang imo email.. unsaon man ni nga dili man ko tigchat ug icq heheh.. puede chika lang mi sa email? lol... wa na blema if magkachika mi, of chors sturyaan pud tika lol... nabilango ko sa trabaho maam oi, busy kaau...

GloryGlor, kanu-s man gyud ta mangape ba?? pagsure na dinha! heheh! aw ikaw raman diay gaagad nako noh? heheh