Friday, January 26, 2007

change

inevitable as it is...

Last January 6, we had our despida get-together for Gugs - time to spread her wings as Lolo JM would say. Adelante! We'll miss you Gugs!

STK ta bai! busog na ang mga okoy! hehe!

Lapulapu must be happy to see his grandkids again :)

nag day off ang mga okoy sa plaza! LOL!

-----
I was excited for tomorrow thinking that I'd be able check out that famous MV Doulos, only to find out that opening is on Sunday yet? Well, the ship will be here till February, i sure hope not to miss it.

12 pink thoughts:

splat said...

ako nang naka stripe ug white and orange... hek hek hek hek

Anonymous said...

sus abi nako ako una.....
musta na dhay Ylan.....sus nindota inyo pics, uy, makasamot ug homesick...#gadaot na bya gyod ko diri, dala kamingaw....huhuuuhuhuhu

sigi, bye and take care there.....

regards diha tananh.....

uy, ayaw ko madame uy....mahimo, vikay na lang, ok?.........tinood ni ha?

Ylan said...

nanotice mo splat? starring na ka permi! muhilak nya ka ug dili! heheh!

Ylan said...

Madame vicky! wala man ta gaabot! didto ra ko gikan imong blog bago ra gyud hehe... ok lang ko diri, ginhawa gihapon hehe... ayaw daut2x diha, makadisbeauty nah, kaon permi ug agwants lang sa sa kamingaw ron, uli ra nya ka puhon-puhon... sige oi, vikay akong tawag nimo pero kiwawan pa man ko kay mura raman ta ug kabatch, abeh pa lang wala koy tahod nimo hah... basin imo kung duklon! hehe! nya dili man nako feel ang ate kay ako sab dili ko ginahan tawgon ug ate! hehe! pero manang tawag sa akong mga younger sis/cousins...

Anonymous said...

kinakusgan sa cebu ohhh....perte jud lipaya ni lapu-lapu day ylan hehehehe.....nindot inyoha mga pics dah......happy weekend?walay sobra sa sinulog dha?

Anonymous said...

mingaw nsad ko ninyo huhuhu...

Anonymous said...

hagoy ka daghan sa pagkaon..na pagkaon napud..hahaha lingaw kaau sila sa ilang laag oh..unsa manang MV Doulus dae ylan..bag-o nang barko dira sa inyo..naakks ka dangs nako wa nagbasa kana k wala pa nag opening brandnew jud..hahahh bitaw sori...lingaw man gud ko tan-aw sa inyong mga pic..hehehe

Anonymous said...

ylangurl, musta na ang beauty? kanindot jud sa inyo life dinha uy.. sigi lang hapi-hapi. wink*

mingaw napod kos cebu baya.. can't wait to be there again!

Ylan said...

Haze Mao jud lipay tu si Lapulapu kay nangduaw napud iyang mga okoy nga mga apo hehe.. nah wala man ko nagsinulog, ambot unsay kalaki, murag mingaw ang Sinulog this year Haze, wala kaau street concerts unlike last year nga puerte daghana sa Ayala, libug lang ka asa ka muadto hehe.

Murbella Hehe gipanindigan na gyud nimo si Murbella gugs hehe... musta ang party?

Janine Janine, ang MV Doulos kay barko na sya naglibot worldwide tapos naa sila ron sa cebu, namaligya sila ug mga books lain lain lang, from childrens books to recipes to bibles, etc.. naa sya sa Pier1 gahunung karon until mid of February, nakaadto jud ko gahapon, puerte ka daghan sa tawo!

Amy Mao ra gihapon madame, pula ra gihapon ang hasang LOL.. hehe... wala mi laing lingaw oi, kaon2x na lang bisan asa... when are you coming back? how often do you go home?

Anonymous said...

sa piktyur pa lang daan bibo arang biboha na mam hehhehe

Ylan said...

Ethel Nay nagparty akong mga friends ilang Carlota, lingaw kaau suya kaau ko...

Anonymous said...

halo ms ylan, hopefully this summer 2007! kitakits nya ta puhon napod. wink*