Saturday, October 28, 2006

P.S.


Pakapin sa Suwat

I could have written this piece at the bottom of my previous entry but somehow decided to write it separately to give emphasis.

I, Ylan, blogger for not so long ago, have met a couple of wonderful people in this beautiful world of blogging. People who are deem worthy of thy courtesy and respect. Confused on how to address them, I say, madame or maam. It's the simpliest manifestation. How would they know that i have such respect when the fact remains i talk as if they are of the same age as I am?

Initially, if i don't know the person especially if i have no idea how old she is, I also say Madame, Maam or Ms. I'm quite stunned when some of them also address me as Maam. I think i am misunderstood. I call them Madame because i cannot just say Leticia or Sophia or Linda. I could have used the word Ate but it sounded too oldy, worst Manang or Nang.

I would have loved to be just called inday or day. Really, it freaked me out when the ones i called madame also address me the same way. It negates my purpose of calling them such.

True enough, back here in Cebu, calling maam or madame to lady peers has become a sort of an ordinary expression, less with the true essence of the word. But it's not what i'm conveying when i'm speaking to dear blog friends....

What i'm just trying to insinuate here is that, ayaw pud ko ninyo tawga ug madame or maam ug balik kay manglingbawt akong balhibo! hehe! Believe that I address you as such because it's just the way it is - my gesture of respect. Okay ba mga maam? :)

9 pink thoughts:

Beth said...

Hi Ylan,
Off topic ni, I just read your comment in my blog. Kumusta naman dinha sa atoa? Mingaw na kaayo ko dinha uy, mag 7yrs. na mi diri sa Canada, wala pa jud mi kauli balik. God willing next year kon naa enough "dough" :-). Btw, been visiting a lot lately here 'coz of your post, malingaw ko unya ma update pod ko gamay unsa latest balita dinha. O sige ayo-ayo dinha.

Anonymous said...

weeehhh! akong pag tawag ug mam as in ordinary expression lang jud uy, naay koy miga dire sa Lux nga taga cebu pod among tawag is mam aside ni Genalyn tawag namo is madame as in walang gud sa buot walay bili kintahay hehhehe

SA tinuod lang pod mam Ylan akong mga barkada sa pinas mam man among sangod :) bitaw uy, kanang words nga madame or mam expression ra kaayo na sa akoa hehhe :)
maong mam nalang jud akong tawag nimo kay parehas pod sa akong mga mega diha sa pinas ba nga mam man jud among sangod :)
Na sige mam ayo ayo diha ug Happy weekend!

Anonymous said...

hehehe...ok oi princess na lang ako tawag nimo since you are way younger than me. :-). ayaw kasuko my princess.

wafa man inyo mga pics oi maka ibong man. segi lang jud dira outing da ug dili gani mangimbita. hmmm segi lang kabawos nya ko.

ok daokie- ma pricess have a wonderful weekend.

Anonymous said...

unshalan man na pricess man "princess" diay...

Anonymous said...

tawgon lang taka ug gwaps!ok ra?sultii lang ko ug dili ka okay kay ilisan nako ug unsay itawag sa imoha.Wala ka comments akoa post pero ok ra kay leaveman ka message akoa tagboar..smile!

Anonymous said...

Bitaw korek Ylan gwaps,kana madame diri normal rana tawag sa mga babae!

Anonymous said...

Inday-Ylan, mas komportably ko sa "ate" or Nang(manang). :D. Wala pudko ma anad ug Madame, dili na uso diri sa U.S. Maam is fine,pero dili jud uso. :D Anyway, nice pics sa ubos! ~_^

Anonymous said...

Opps, na post man nako, wala pako human type.:D Kids here in our Sub called me either Miss. Lanie or Mrs. Pfeiffer. I have not heard any kid calling me by my first name yet. Have a good one, Ylan. ~_^

Ylan said...

ahahah! nangcomment jud sila oi! ehehehe!!!! bitaw ako ra gipadayag nga i felt awkward when 'older' folks address me as madame also...

madame beth, thanks sa pagbisita diri nako, i hope nga dili ka mabored sa madugay :) tuud, dugay2x na gyud mo wala kauli dah, ang cebu busy gyud sa umaabot nga Asean Summit, ambot lang wala pa man naporma ilang gihimo nga convention center oi, nakulbaan lagi ko kay gipanghipos lagi daw ang mga buang sa dalan, basin makit-an ko bah! LOL! :P

okey maam ethel, maam! LOL! :)

your highness madame carlots, ayaw kasuya diha kay kung muuli ka ug cebu, unay kaayu ka didto sa inyong nindot nga beach house, mas nindot pa jud ang tubig didto! :)

aguy genalyn, ayaw ug luud2x dira, bisan ug dili ko kacomment, mulili gyud ko kutob sa akong makaya sa inyong tagsa2x ka blog hehehe :) tinuud gyud na :) ayaw lang siguro ng gwaps, kay kilatan ta anah! lol!

Madame Lanie, anad ra pud ko ug Nang, kay manang or nang man tawag sa akong mga cousins ug sisters... dili lang ko anang Mrs. P kay murag formal ra kaau hahaha! mura ta ug naay business transaction lol!

once again, thank you all for the visit and for the compliments... :)