Monday, September 11, 2006

timeline and gerard butler :)


gerard butler

Since I watched the movie 2 Fast 2 Furious, I had then become a certified Paul Walker fan. Very timely because the movie 2 Fast was featured in Universal Studios when I got there. Unfortunately, it was only Tyrese whom I saw. Well, not that bad either. (ako gihikap ang muscles ni tyrese, solid kaau, tsansing kaau ko! hehe)

I knew Walker starred in the movie Timeline but i just didn't have the zeal to watch it when shown in the cinemas. I don't watch movies alone by the way so I don't get to watch any movie if nobody would go and watch with me. I finally had a glimpse of Timeline when my friend Splat let me borrow his dvd copy. I thought the movie was boring and i didn't like Paul's hairdo in this movie! yay! If not for Splat reminding me that he'd already get the dvd from me, I would not have remembered that I have to watch it. Geezzzz! I found a new love in the person of Gerard Butler! LOL! ;) I swear, I wasn't watching Walker in the movie but i had my eyes glued to Butler! (nawani sa paul walker! hehe!) I've only heard of Butler's name before but never get to watch any of his movies. (maau na lang nakita ko timeline, nahimamat nako si butler! hehe! salamat kang splat!) I even thought he should be the main star of Timeline not Walker huh! Anyways, the movie was good, well at least for me. I always love movies with lords, kings, wars and all that. :)



o di ba? wafo? :P


angayan sya curly hair sa? :D

P.S. Mga guapo sa atong hisgutan ron aron malingaw tah :P

8 pink thoughts:

Anonymous said...

inlab ka mam? ganahan ko sa iyang eyes mura pod ug eyes ni vana nako hehehe pangitaan tikag wafo dire sama ani ni gerard butler :) psst binuang ra ha! basin mabasahan ni sa imong uyab makulatahan nya ko :)
Happy Monday diha mam
ayo ayo kanunay!

Anonymous said...

ako diay pirst dire, abtik jud ko uy! hehhehe

Ylan said...

o inlababo k ni butler! hehe! tinud-a na maam! pangitai ko diha ug ala butler ug nawng! :) promise wala jud mangulata nimo! :P

splat said...

waaaaah!! wala pa nako nakuha ang akong dvd.. 47years and 10months na.. 'welkam diay, ylan...

Carlota said...

maam Ylan naa man ka rival! ako maam! hehehe. aguroy naman, na segi ko ug tan-aw ana balik2x gud. hehehe.

Ylan said...

salamat splat, ako ng giuli oi! hehe! :)

madame carlots, really??? oh at least naay makarelate nako! hehehe! :)

Anonymous said...

ay abi nako ug imong palalab ni, butler ra diay nimo, sus ka gwapo ba ani uy, makausab man ta ani siguro ug panaghoy....lol...
mora man ni adtong akong dreamboy sauna...hahhahaha

bitaw, thnks sa visita ha?, wa ko miari diri kay ulaw ko, sigi man kita makit-an sa bisdak, nya ulaw man ko mouna...hahhahaha

na ako ni si bonbon,dili bya balas ha?...lol...sigi musta na, balik-balik ra ko....

limot ko dah, ako bya architect si lotz, and decorator si maám nato lolie, nindot akong balay sa?...aguy love my own ra ba ko,....nice to meet you, Ylan..........

Ylan said...

Bonbon, hehe bitaw noh, balas man diay ang other term sa bonbon hehee...

ay nah, dili na nako palalab si butler, aw sa akong damgo palalab na nako sya! hahah! ahahah katawa man ko nimo madame vk oi! hehe!

mao jud nindot jud imong balay kay what is mga banggiitan ang gahimo :) banggiitan sab gud ang gapuyo... :)

Nice meeting u too... ayaw na kaulaw ha hehe!