Friday, August 04, 2006

A post for someone...

I met a new friend from bisdakplanet who used to be from Lapulapu City. I know she misses her great great grandfather so much so here I'm posting a picture of him :D Mabuhay ang mga apo ni Lapulapu! :P

Greta, this is for you! :)

Lapulapu

Sutukil (Sugba Tuwa Kilaw)

9 pink thoughts:

Anonymous said...

taas na unta tong akong gi type nawagtang man!

hahaha boing jud ka mam uy!
gi display man jud nimo imong lolo diha hahhaha..

Mao diay nang isda nga lapu lapu, unya ang pagluto sutukil bwahahhaha
boing jud ka mam nahimout ko sa imo post uy.

Happy weekend!

Carlota said...

display jud niya iya lolo! hehehe.

hala si madame ethel wala kahibawo sa SUTUKIL taga dis-a man ka na planetaha oi! hehehe.

kalami naman ana palaway man na imo maam Ylan.

Happy weekend.

Ylan said...

Carlotz/Ethel,

Hahaha gidisplay nako oi proud gud ko hehe...

Hasta bitaw ko galaway sa akong post lol! lami kaau ang baligya sa sutukil didto, mahal lang, ang uban mamaligya kay magpa-over sa price magsalig labi na if naa mga foreigner kuyug ig adto...

Puede man mo magsutukil, kana kung makapalit mo ug mga presko na isda shrimp ug uban pa :)

Anonymous said...

Hahahaha! Nagkatawa jud ko pag tan-aw sa litrato Ylan :D hehe! Sus mingaw na jud bitaw ko ni lolo lapu-lapu oi.. asta jud sutukil lami kaayo na dha fresh na fresh jud ilaha mga isda og pansat, mahal lang jud tinuod hehe!... mmmnnnn yummmy! Gipalaway jud ko nmo Ylan ambot lang...
Mingaw na sad ko suroy dha sa mactan shrine oi.. basin mkasuroy ko dha balik sa shrine inig mka uli nako puhon^_^... nice!!!
AYo ayo Lan!!! muahh!

Anonymous said...

Thanks for sharing those pics diay ^_^

Ylan said...

Greta, wa blema nah, gipahinumduman lang jud tika bah ni lolo hahaha.. ayaw ug laway2x diha hehehe... imagina na lang heheeh!

Anonymous said...

halo mama abi nako ug naa nay new update muzta na diha busy ba? agi agi lang.

Anonymous said...

mam, kadum-dum ko anang ukay2x way back 2004 after my review my classmate and I ni bisita sa ukayan. pag sulod nako nag nanap-ong ko kay sa baho and the old lady approached ug mam perti iya jud ko gikasab-an " mis, musulod gani ka diri dli ka mag takob2x dli ka mag inarti ky balo na daw ko nga lain ug baho tapos nganong mo sulod pa daw ko" na ulaw ko ato ky ubay2x baya ang ni nakadungog..suya kaau ko atong tigulanga..wala ko sa nag inarti pero ammbrroot lang dili jud ginahan sa baho sa ukay2..from that time dili nako mo sulod ug uka-ukayan..pero nice baya ky you can buy mga nice ug barato pa mao sad lagi kapoy ug ukay...:(

Ylan said...

Glor,
Didto raman sa gawas sa balay sa akong officemate, luag man ang area... wala ra mi maharass :) wala pa ko kasulay ug pangukay sa kanang adto jud sa mga ukay-ukay area.. akong mama nuun kugihan kaau mangukay didto hehe...